sâmbătă, 13 august 2016

In favoarea cui!

  Toate lucrurile realizate de-a lungul timpului erau create si apoi folosite pentru alte scopuri ( unele si in ziua de astăzi sunt folosite , atat de corporații cat si de cetățeni , evident contracost). Drumurile , prima data erau simple cărări batucite sau poteci ca apoi sa apare drumurile din piatra in perioada romană ca sa-si susține companiile militare ( in ziua de astăzi , drumurile sunt construite de tot felul de zdrente masculine din banii publici ca apoi sa ceara taxa de drum) sunt create autostrăzi pentru a facilita transporturile corporațiilor printr-o infrastructura tot din bani publici ( la noi cand se inaugurează un metru de autostrada e sărbătoare naționala )... ceea ce ne spune ca interesul statului in crearea autostrăzilor depinde foarte mult daca sunt folosite de companii si in anumite regiuni sau zone ( doar nu se vor deranja sa facă autostrăzi sau drumuri pentru a ușura deplasările automobilelor oamenilor simpli , daca exista creduli încât sa creadă ce tot e un bun public folosit doar de oameni simpli fara taxe si creat din banii sau resurse naturale din țara respective)... nu, trebuie ca chinezii sau italienii sa ne facă drumuri din banii noștri iar la urma urmei iar trebuie sa plătim pentru folosirea drumurilor ( nu stiu cum se face ca corporațiile sunt ferite de asemenea taxe).


 Apeducte erau create încă din perioada romană pentru băile romane in care sa balaceau familii romane înstărite ... acuma s-au creat uzine de apa ca sa alimenteze casele oamenilor cat si apartamente la bloc cu apa din nou contracost ( dar nimeni nu știe ca uzinele de apa sunt construite din banii noștri , instalația tot noi o plătim , întreținerea si ca in ultimul sa le mai plătim pentru apa de ploaie ca așa-i frumos . Curentul electric sau folosirea electricitatii din forma lui naturală a fost folosită pentru expansiunea primei epoci a industrializării ca apoi pus in vânzare către omul de rand care ajunge sa plătească atat procesul de producere a curentului electric ( care include resursele naturale cat si uzinele electrice ) ca apoi instalațiile electrice prin care este curentul electric transportat si transformat in folosința casnica . Ca sa vedem pe unde le duce mintea sau pana unde la zdrențele masculine si pun taxa de stâlp ( mulți nici nu au auzit despre așa zisa taxa de stâlp )... ea presupune sa plătești o taxa de 1 % din venit pentru construcții speciale , asta include : antene si stâlpi de transmitere a datelor , uzinele electrice si de apa , uzinele nucleare , autostrăzile si drumuri , lacurile artificiale cat si alte construcții care sunt folosite in primul rand de corporații ca apoi sa oferă servicii si utilități oamenilor contracost.


 Trenurile prin apariția locomotivei pe aburi a produs un boom pentru companiile care le facilitau transportul produselor pe distante mai mari si nu in ultimul rand pentru transportarea mai facila a trupelor militare in conflicte armate , razboi ... evident , ca cu timpul au devenit bune si pentru transport comun ( contracost , chiar daca infrastructura cailor ferate a fost construită si este întreținută din banii publici ). Automobilul , care pare ca ușurează deplasările lungi si sunt folosite sau dețin astăzi sute milioane de oameni o mașina sau un autovehicul de diferite clase au fost produse întâi , pentru a ușura din nou companiile de costuri mari ( iar un automobil de dimensiuni mari , de mare tonaj , le-a rezultat problemele ) , pentru armata ( primele modele de automobile erau folosite de ofițeri de armata , ca apoi sa deține si "bogătanii"sau  zdrentele ordinare ... acuma orice poate avea o mașina dar sa nu aiba bani de combustibil sau sa fie împingă mașina din spate cand cedează bateria sau este descărcată ). Pentru a deține un automobil necesita întâi sa plătești niște taxe usturătoare ca apoi sa o poti folosi pe drumuri publice ( din nou , daca plătești rovinieta si nu in ultimul rand , trebuie sa deții un atestat sau un permis de conducere).


 Prostimea , nu-si da seama ca toate sau pe toate le plătești ca apoi sa poti si le folosi... atuncea se pune întrebarea , cine trage si câștiga de pe urma prostimii ( nu corporațiile ) , nu ele creeaza obiecte si utilități ( dar nu si o fac voluntar ) ci pentru a câștiga sume uriașa de pe urma proștilor care cred ca totul este sau a fost creat pentru ei ( pe gratis daca se poate iar ei sa se folosească de lucruri fericiti ca au cate o pula in gât). Dar, cand se vor trezi intr-o vreme si vor realiza ca in favoarea celor care conduc si administrează utilitățile așa zise publice , le folosesc pentru doua scopuri ( unul pentru a se folosi si a le facilita producerea si transportul produselor iar apoi ca sa le dea si prostimii contracost si cu prețuri exorbitante cu alte taxe cum ar fi taxa de mediu de parca noi le cerem sa producă zdrentele utilaje si autovehicule cu emisie de noxe foarte ridicată). Cum fraierilor poti sa ceri orice , unii vor plăti pe loc in bani sau natura ( bulangii isi vor pune curul la bătaie ) iar cei care rad de sistemul lor de înrobire si nu susțin demersurile lor meschine se vor pisa pe ei si pe toate in avans si cu buna predispunere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu